Pierwsze spotkanie z naszymi podopiecznymi z Barwenki zaplanowaliśmy w dniu 26 styczeń 2019 o godzinie 10:00.
Wyczuwało się delikatne napięcie wśród instruktorów przed startem a organizator biegał sprawdzając czy wszystko jest na swoim miejscu.
Wybiła 10 i sala wypełniła się po brzegi, nikt nie zawiódł, 27 uczestników szkółki usiadło przy ławkach i z zaciekawieniem słuchało o historii i początkach wędkarstwa.

barwenka_01035

Po kilkunastu minutach przeszliśmy do zajęć praktycznych, omówienie i montaż sprzętu. Przynęty, rozmawiać o nich można tygodniami, ich mocowanie czyli krętliki, agrafki i węzły wędkarskie.
Przynęty które prezentowaliśmy w dużej części otrzymaliśmy na Targach Rekodzieła Evolution z rąk Daniela. Dzięki.
Każdy mógł po testować wędziska od tych bardzo delikatnych po najmocniejsze którymi dzieci chciały podnosić instruktorów.

barwenka_01042

Na potrzeby pokazania jak pracuje wędzisko, jak działa hamulec w kołowrotku zbudowaliśmy symulator holu, zabawa była przednia.

barwenka_01058

Prezentacja gatunków ryb na genialnych poduszkach-rybach ufundowanych przez patrona szkółki firmę SHIMANO

barwenka_01001_horz

Wszyscy uczestnicy otrzymali czapki i kominy specjalnie zaprojektowane i wyprodukowane przez Fishing Madness a catering i salę zagwarantowało nam PZW Białystok.

barwenka_01068

Uwiecznieniem zajęć na zdjęciach zajęli się przyjaciółka klubu Iza z X-Fish,
oraz reprezentant sklepdrapieżnik.pl Mariusz Waszkiewicz który wspiera szkółkę.

Niesamowite emocje, niesamowita zabawa.
Kolejne spotkanie również na sali już 2 marca. Szykujemy kolejne atrakcje i niespodzianki.