Zawody, zawody i po zawodach. Ale od początku. W dniach 17-20 sierpnia 2017 na jeziorze Dadaj odbyły się II Mistrzostwa Polski Teamów w Wędkarstwie Spinningowym. Do zawodów zgłoszonych zostało 74 teamy z terenu całej Polski. Barwena reprezentowana była przez trzy teamy w składzie: Mariusz i Tomek - Team Barwena I, Artur i Mariusz - Team Barwena II oraz Adam o Łukasz - Team III.
Pierwszy dzień zapowiadał się obiecująco, pogoda piękna nastrajała do rekreacyjnego zwiedzania jeziora i jego pięknych i malowniczych zatok jednak zawody to też przyjemny obowiązek. Wystartowaliśmy wszyscy w niewielkich odstępach czasu z różnych miejsc startowych. Łowienie rozpoczęliśmy o godzinie 10.00. Już w pierwszych minutach na wędeczce zameldował się okoń około 20 cm. Dało to wiarę w dalsze sukcesy. Team II za chwilę pochwalił się pierwszym szczupakiem. Łukasz z Adamem z kolei kilkoma okoniami. Po 7 godzinach Dadajowych zmagań spłynęliśmy do portu. Wieczorem ogłoszono wyniki I tury. Tu miłe zaskoczenie nas wszystkich, Barwena Team II zajął 5 miejsce po pierwszym dniu zawodów. Wyglądało to bardzo obiecująco na kolejne dni zmagań.
Kolejny dzień zawodów rozpoczął się znacznie wcześniej z racji zbliżającego się załamania pogody. Na szczęście prognozy synoptyków nie do końca się potwierdziły i mogliśmy ukończyć turę w regulaminowym czasie, co nie znaczy że na wodzie nie dopadł nas deszcz. Pomimo ulewy ryby bardzo chętnie współpracowały jednak trzeba było je sobie "wypływać". Przemoczeni ale szczęśliwi z 14 rybami w karcie wróciliśmy z Artkiem do portu. Team Łukasza i Adama także pochwalił się 11 rybami i czterema Team Mariusza i Tomka. Niestety z uwagi na pogodę i zdecydowaną przewagę okoni nie możemy pochwalić się zdjęciami z rybami.
Kolejny, trzeci dzień zawodów i zarazem ostatni potwierdził skuteczność i konsekwencję w działaniu Adama i Łukasza. Panowie złowili komplet okoni. Kompletem ryb w karcie startowej pochwalił się także Team Mariusza i Tomka.
Podsumowując zawody zabawa była przednia, bogatsi o kolejne doświadczenia wędkarskie i zawodnicze wróciliśmy do domu.
W klasyfikacji generalnej teamy reprezentujące Barwenę zajęły miejsca:
19. Barwena Team III Adam i Łukasz
33. Barwena Team I Mariusz i Tomasz
59. Barwena Team II Artur i Mariusz
Kolegom z Klubu gratuluję wysokich miejsc w tabeli wyników.